Slut på ledigheten!

Har haft två bra dagar nu när jag vart ledig :) Men nu är de dags att dra sig till jobbet igen.. 14-21.30 blir de idag. inte alls sugen nu när man haft de så skönt hemma!
Har vart hos kattis på förmiddagen och druckit kaffe, isak är på dagis nu och jag ska ta å packa de jag ska ta med till jobbet!
Imorgon är de en kort dag för mig, en spännande dag! Är ledig från jobbet men ska till ett annat stället å göra annat : P sen är jag lång ledig igen, så jag ska inte klaga på den här kvällen!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

Men Joanna så där kan du ju inte skriva, nu blev man ju super nyfiken juuuu =)

2010-03-04 @ 21:53:37
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0