Sängen väntar

Kom hem från jobbet för en stund sen, sitter i soffan och kikar på tv nu, men är verkligen trött efter att ha jobbat den här kvällen! imorgon ska vi upp tidigt jag och lillprinsen. Han ska va på dagis vid sju. men sen blir de busborgen med emilia å kian så de blir skoj för dom!
Och jag ser mycke fram emot den här helgen! nej jag ska inte göra nått speciellt, bara vara hemma med min familj å ha de skönt. :)

förresten, Isak forstätter gå på pottan här hemma, och det går alldeles utmärkt! han har ingen blöja alls på dagarna här hemma nu, men när vi ska nånstans så får han såklart ha den på. och på natten.
Men nu sa vi till på dagis så han får sitta på pottan där också lite då och då :) 
Mammas älskade prins!

Godnatt med er!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0