Isak har badat

Vart en lång dag idag, jobb från 7.30-16. Fint väder va de när vi kom hem, så va ute en stund å tog bort snö å fixa på tomten :) efter vi ätit kvällsmat var min tanke att isak skulle få bada i badkaret, vilket har varit hans största skräck länge. Han har fått badkritor utav hans mormor å morfar, tänkte att de skulle bli mer roligt å bada då. Så vi gick upp å satt neranför badkaret å ritade på det med kritorna, jag fyllde i vatten i badkaret å han vart hysterisk! men fyllde bara lite vatten å efter en stund, så satte han sig i vattnet :D Det va länge länge sen han badade, han har verkligen fått panik av att bada i badkaret. men nu gick det å han tyckte de va riktigt skoj :D
Äntligen!

Nu sover lillprinsen, känns konstigt att lägga honom när de är såhär ljust ute, men han protesterar inte mot att lägga sig :)
Imorgon väntar shopping med Jennie, å isak får också följa med! ska köpa vår skor sen nått att ha på mig på kryssningen sen lite ute krukor å plantera i :)

Tobbe är i stan å tränar med en jobbar kompis å jag ska fortsätta mitt tv tittande:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0