Det går för fort...

Helgerna bara försvinner? Redan söndag och de är en riktig tråk dag tycker jag :P men vi har hinnit med mycke på morgonen. Jag har rensat ut alla isaks 86 kläder å lagt i kartonger osv, rensat hans strumpor å så. Skönt att få bort allt han inte använder. Men nu behövs de lite mer nytt i större strl. :)
Nu sitter isak å kikar på cars å jag ska snart börja med maten. Idag blir det nog kassler,potatis och sås.
I eftermiddag kommer mina föräldrar hit å pappa ska fixa lite åt oss här hemma, byta kranar och sånt.
Blir nog jätte fint.

Isak går fortfarande på pottan här hemma utan problem, han är stolt för sina kalsonger:P haha så sött.

Kommentarer
Postat av: jenny

duktig han är som går på pottan. :D

måste ta tag i att lära ellah det med. ibland säger hon till att hon ska gå oå toaletten men har blivit sämre på det nu på sista tiden. men en skärpnign från mig så blir nog hon oxå lika duktig som Isak :D

2010-03-07 @ 18:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0