De hade gått sådär

När jag hämtade isak på dagis så berätta dom att dom hade satt isak på toaletten 1 gång, då hade de inte kommit nått. Men jag sa ju att dom skulle sätta han på pottan? han går ju inte på toaletten, det gör han inte ens hemma. det är pottan som gäller.. så efter de hade han kissat på sig å fick gå med blöja efter det! det fanns massa extra kläder och allt. det händer olyckor men han för att lära sig så måste man ju få lite chanser. Och som sagt, pottan går han på.
Så när jag hämtade honom så frågade jag honom om han skulle kissa på pottan innan vi åkte hem, å de ville han. Han kissade 2 ggr innan vi kom därifrån, han hade väl hållt sig plutten! så sa till dom att dom inte ska sätta han på toan, utan pottan! så vi får se hur de går imorgon. Sen han kom hem har han vart utan å gjort båda sakerna på pottan utan problem, han säger till själv!
Jaja nog om det!
Sitter å slöar i soffan och isak sover. Imorgon väntar jobb 7.15-14.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Nej det sämsta de kan göra är ju att sätta på blöja igen!

2010-03-09 @ 21:27:49
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: jenny

va dumt av dem att sätta han på toaletten. han är ju van med pottan. hoppas det blir bättre imorgon för han.

2010-03-09 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0