packar

Inatt sov ju isak hos mina föräldrar, det hade gått jätte bra och isak verkar nöjd :) Jag jobbade natten som va så imorse va de tyst å lungt här hemma så jag kunde sova skönt. Tobbe å lindbom va iväg å åkte skoter. Jag sov till 12. Inte många timmars sömn. men ska ju kunna sova ikväll också. Mamma kom å lämnade isak vid 1 då tog vi oss en promenad hem till kattis å alex å hälsade på :) . Sen kom tobbe å hämtade oss å vi åkte å handla mat till sälen resan :) glömde dock endel, men de viktiagaste fick vi med hem :D
Sen nu har vi packat å packat. Det är mycke som ska med, framför allt till isak :P . mycke utekläder osv .
så imorgon åker vi :D
Ska bli sååå skönt, roligt och mysigt.
Tobbe fyller även år på torsdag när vi kommer hem. 25 år  :)

Skriver när vi är hemma igen! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0