Nytt jobb.

Jag är super nervös.. imorgon börjar Jag mitt nya jobb. Som personlig assistent. 75 procent ungefär kommer jag jobba, alldeles lagom för mig :) Jag tycker de ska bli jätte kul å allt, men är super nervös. Har varit där på intruduktion å det kändes jätte bra. imorgon börjar de på riktigt :D
Det är iallfall i sammahus som jag jobbat i tidigare, så de är toppen :)
Nog om jobb..

Idag har vi vart hos mina föräldrar, tobbe tog dit sin snöskoter så de vart lite åka där på isen å sen mat å fika å sånt : ) mysigt att vara där ute. å Isak åkte såklart bobb å hade roligt.

Isaks dagis är stängt imorgon så han får vara hos sin farmor under tiden jag jobbar..  : )

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0