Jobb,Jobb,Jobb

Har nyss kommit hem från jobbet. Har blivit många dagars jobb nu. Dom två sista dagarna har jag varit på nya stället. och de verkar faktiskt vara riktigt bra. men man jämför med de andra, där jag känner alla, kan de mesta och har jobbat länge, men kul å se skillnader:)
Ska jobba imorgon också på mitt vanliga ställe. men får se hur det blir med det, isak är inte helt pigg. han har haft krupp hosta inatt. :/ och hostar fortfaranade, ska kolla feber å så, han känns lite varm. men vi får se hur natten blir. Bara han inte är sjuk på fredag..
va å handlade alla hans presenter igår förmiddag medans han va på dagis. skönt att ha de gjort. Nu äre bara Allt till kalaset kvar.. men de tar jag imorgon. Tårtan ska hämtas på fredag å så.

Pappa tobbe är å håller på med bilen å jag å isak ska ta å laga nån mat, nått gott ska vi nog hitta på.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0