ett besök hos frisören..

Va hemma med isak idag eftersom han hade lite feber igår kväll. men imorse va han helt pigg och glad:) va hemma ändå eftersom jag redan sagt ifrån till jobbet.
Vi tog de lungt på morgonen å mös vid tv´n. sen drog vi oss in till stan han och jag!
Vi käkade först på mcdonalds å han va överlycklig. sen väntade ett besök på klippstugan. han lovade att inte skrika å han skulle va en duktig kille. men riktigt så blev det inte.. haha han hördes nog långa vägar. han vägrade sitta stilla å skrek å skrek. så fort gick det. men han blev så fin så, korthårig liten kille:)
efter det gick vi lite i affärerna. isak fick en tröja, jag fick underkläder och en tunika. sen väntade handling på willys till kalset. vi hade faktiskt en super mysig dag bara han och jag!
Kattis och alex kom när vi kom hem. tobbe å lindbom åkte iväg å grejade mederas leksaker :p .

Nu har jag å tobbe nyss slagit in hans presenter tills imorgon å fixat lite här hemma..
tänk att Våran älskling blir TVÅ år imorgon

för två år sen va vi inne på kontroll vid den här tiden för vatten avgång. vi kom hem vid 22.00 å då började värkarna komma tätt. åkte tillbaka och vart inskriva 00.20 och så höll förlossningen på till 18.25 dagen efter vattnet gått.

Och ut kom våran finaste, Underbaraste isak!

Världens stoltaste mamma!




Världens stoltaste pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0