Dagis.

Isak går på dagis 9-14. Vi köper egna blöjor dit. Jag använder Libro up and go där och hemma med i vanliga fall. men nu fick vi kians alla blöjor eftersom han slutat! så nu är de pampers här hemma.
Iallfall så två dagar den här veckan, har han kommit hem med samma blöja som jag satte på han på morgonen vid halv 8 tiden!! och vi kommer hem vid kvart över 2.. då har han alltså sovit å allting på dagis med samma blöjja. tycker de är såå jävla dåligt av dom att inte ens kunna byta efter lunchen eller så.
Den är ju huuur tung som helst när han kommer hem. .första gången tänkte jag, jaja de gör väl inget en gång. men samma sak idag igen.. nu ska jag ta upp de med dom.
stackars barn..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj samma blöja så länge, det var inte bra! Tycker absolut du ska ta upp det med dom för det är ju såklart INTE okej!

2010-01-22 @ 13:33:00
Postat av: emilia

men fy vad dåligt av dom.. det är ju inte behagligt alls.. och dom kan ju få besvär när dom går med samma blöja för länge för många gånger.. det tycker jag verkligen du ska ta upp

2010-01-22 @ 20:43:53
Postat av: Sandrah

VA??? Det är INTE okej att de gör så. De måste ju byta blöja på barnen såklart, det är ju synd om honom. Han kan ju få utslag och massa annat. Det är ju obehagligt också!

2010-01-23 @ 12:46:44
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Camilla

Herregud!

Fattar inte ens hur de kan bli så. Ja har ju jobbat där Om han e kvar på samma ställe som tidigare o då hade vi som rutin att de va blöjbyte före de gick ut, efter lunch och efter sov, efter mellis och självklart om de bajsat. Gick barnen fler timmar så va de självklart byte fler ggr. Vad e de för personal där nu? :S

2010-01-24 @ 21:48:53
URL: http://mytime85.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0