GÄST BLOGGAR!

Eftersom Joanna inte är speciellt bra på att uppdatera så Tänkte jag gäst blogga hos henne idag!
Isak växer som bara den, Tobbe Lever fortfarande lyxliv med en "fru" som lagar korv och makaroner åt honom i matlåda ;) haha.. Joanna jobbar som aldrig förr, typ hela tiden och hon är saknad av mig!<3
Joanna har även fått nippra på rengöringsmedel, Tror det är därför hon är så glad jämt ;) haha.
Hur som helst Så Älskar jag dig vännen! Du gör mig glad, Helt enkelt en av dom bättre :)
Eran familj är underbar! (Du vet ju vad jag tycker om tobbe redan så) ;) haha ..
PUSSSSS Till dig!


Bjuder på några bilder från dagen!

Våra underbara barn <3:)




Joanna bjussar på den här ;)yeah ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0