smink.

isak va jätte ledsen idag när jag lämnade honom. :/ han va helt hysterisk men jag sa hejdå som vanligt å dom skulle ringa om de inte gick över men de gjorde det :) allt hade gått bra å han hade slutat grina nästan direkt. mammas prins. gick därifrån med tårar i ögonen usch de är hemst. men de blir nog bättre. :) jag jobbade bara tre timmar super skönt. kattis å lindbom va här när jag kom hem . åkte ner å handlade lite sen vart de grillat. gott. men sen kom regnet. usch. :( jag beställde även nytt smink idag å de va på tiden. de räcker länge men nu va nästan allt slut så de va toppen. imorgon är jag å isak lediga. skönt får se vad vi hittar på .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0