sjuk..

nu är det min tur att  va sjuk, usch de är de värsta som finns. näsan rinner känns som jag har ett sår i halsen, å så har jag fått munsår. usch å fy. har en natt kvar å jobba, inatt. ska ta alvedon å så å hoppas på att de går bra. sen ska jag vara hemma å ta de lungt. slutar kl 8 imorgon bitti å sen blir de sova så länge som möjligt. :) isaks farmor är så snäll å lämnar isak på dagis på morgonen när jag jobbar nätter. eftersom tobbe börjar så tidigt. de är super snällt. :) å igår va isaks mormor å morfar här å passade isak medans vi va på föräldrar möte. Isak å vi har väldigt tur med snälla mormor å morfar å farmor å farfar..
nä nu ska jag å isak fortsätta titta på cars å se om vi ska dippa grönsaker innan de är dags för mig att åka till jobbet.



Kommentarer
Postat av: emilia

krya på dig gumman! Saknar er! Vi kanske kan ta en övernattning nån dag så kan vi ju vara med isak en stund hos er ifall ni inte vill att han är på dagis hela dagen. PUSS

2009-09-29 @ 22:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0