praktiken.

idag lämnade jag isak på dagis kl 10. han va jätte ledsen som vanligt. :/ . skit jobbigt är det. verkligen..sen åkte jah in till stan, hade tid hos optikern och ja glasögon blev det. valde en svart båge med lite mönster på och en röd båge. :p känner mig nöjd hoppas jag blir det när jag får hem dom också.. sen mötte jag upp emilia å kian vi käkade lunch sen gick vi å klippte kian. mycke mutning å underhållning vart de. haha man han vart skit fin i håret. :D vid 1 åkte jag till lassarettet till min praktik, pratade å vi fick kläder å skyltar å pennor å massa :P så imorgon börjar jag :D .känns som de blir toppen.. nu ska jag städa lite här hemma. ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Men usch vad jobbigt att han blir så ledsen :(

2009-09-21 @ 20:08:05
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Inte roligt att åka när han är ledsen :(

2009-09-21 @ 21:06:21
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0