neeej.

nej nu vill jag inte mer, känner inte igen min egen son.. han bara grinar å grinar. ända sen han började dagis är han aldrig glad. han bara sitter å grinar.. igår när jag hämtade isak på dagis så började han stört grina när han såg mig. han vart jätte ledsen å sa är de hela kvällarna / nätterna.. sen idag hämtade jag han hos hans farmor å lika dant igen.. han bara grinar när han ser mig.. å nu står han å grinar här hemma. De är inte isak. de är de absolut värsta å jobbigaste jag vart med om.. de här är förjävligt..  jag vet inte när han va glad sist ?
fyfan säger jag.

Kommentarer
Postat av: kattis

ja usch fy...alex vart med hysterisk när vi lämna han igår å imorse lika när vi hämta han..usch inge roligt alls!

2009-09-22 @ 17:21:15
Postat av: Sandrah

nej men usch vad jobbigt, undra vad det kan bero på? han kanske ser det som ett svek att du lämnar bort honom och blir sen sur på dig, men det borde ju gå över snabbt. Devin är sån mot David nu när han kommer hem.. liksom typ "passar det att komma nu" men han blir glad ganska snabbt igen iaf.

2009-09-22 @ 19:06:18
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tro det kan vara så att han har separationsångest och blir arg för att du/ni lämnar honom och när han ser dig/er så bryter han ihop för att han kanske är besviken och arg för att ni lämnar bort honom och även blir glad och då blir allt bara för mycket.



Det låter iallafall inge roligt :/

2009-09-22 @ 19:54:17
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men fyy vad jobbigt, det är precis det jag är mest rädd för, när det gäller dagis o allt sånt. Tycker N har visat lite tendenser till det redan nu, bara man går en liten stund. så jobbigt:(

hoppas det blir bättre för er.

2009-09-22 @ 20:18:56
Postat av: emilia o kian

va jobbigt för er alla! Vi hjälper mer än gärna till! Så hojta till så kan vi leka med isak någon dag :)

2009-09-23 @ 14:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0