mys dag.

Isak å jag har haft en riktig mysdag idag. passa på när båda va lediga. vi tog oss in till stan imorse hälsade på på jobbet sen åkte vi till barnenshus, isak fick en bil som han älskar. sen mötte vi upp mamma/mormor å åt lunch, :) sen åkte vi tillsammans till skopunkten å där blev de nya höst skor till isak å nya tofflor till mig att ha på jobbet. sen åkte mamma tillbax till jobbet å jag å isak åkte å köpte en ny hemtelefon. åkte även förbi blomsterlandet å köpte uteblommor. vidare till emilia å kian för att åka ner på stan med dom. där blev de fika å ännu mer shopping. en tröja till isak, en mössa och en pyjamas. :) emilia å kian följde med oss hem sen å sover kvar här inatt, har vart ute å lekt planterat blommor badat barnen å ätit kebab. barnen somnade å vi kikade på idol å hade mys. nu ska vi ta å hoppa i säng vi med. imorgon jobbar jag 15-21 å isak börjar på dagis kl 11. så innan jobbet ska jag å klippa mig. skönt. :)


vi har haft en toppen dag.

Kommentarer
Postat av: http://vitaspetsgardinergodisochpraliner.blogspot.com/

hej svejs...Ville bara önksa dig en tevlig helg...Jag jobbar på sön 13-21 men inte med dig :(

ses...../angela

2009-09-18 @ 19:19:52
Postat av: emilia och kian

tack för en en trevlig dag kväll övernattning och morgon : ) hoppas vi kan ses på torsdag! pussokram

2009-09-18 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0