mer shopping.

natten gick bra med barnen. isak vaknade men väckte inte kian som tur va. :)  vi hade en lugn morgon å barnen kikade på film å lekte. isak är i en riktig trots ålder. lite jobbigt men de går ju över. :) . gjorde oss klara å åkte å lämnade isak  på dagis kl 11. han va helt jätte ledsen när jag lämnade honom. usch å tårarna kom i bilen. känns så jäkla jobbigt. iallfall så åkte jag å lämnade emilia å kian i stan sen åkte jag å klippte mig, vart nöjd skönt å göra nå nytt. sen va de ganska långt kvar tills jag började jobba så de vart en sväng på stan idag igen. de blev två pyjamasar till till isak han har växt ur sina andra, ett par byxor å en tröja. sen en tröja till mig å en tröja till tobbe. sen lite saker till hemmet. :) är nöjd iallfall . nu har jag nyss kommit hem från jobbet å jag är skit yr i huvet, vart de när jag kom till jobbet, kunde knappt köra hem. blir värre när jag blundar. hoppas de gått över tills imorgon då är de jobb igen.. isak ska till parken zoo med sin farmor å farfar. :)

godnatt.


Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Åh vad roligt med shopping ;D

2009-09-19 @ 20:41:55
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: emilia

we love shopping

2009-09-19 @ 23:39:42
Postat av: Sanna

ysch fy vad hemskt att se sitt barn ledsen när man lämnar dom, skulle också gråta så förstår dig.

men sån tur är brukar det ju gå över väldigt fort iaf:D

2009-09-19 @ 23:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0