kamera

idag har vi äntligen vart å köpt ny kamera. :) så nu kommer de lite bilder igen.
Igår hade vi inflyttningsfest å de vart en riktigt lyckad kväll med bra folk :D så de va toppen. Emilia å min kusin charlotte sov kvar också, :) isak sov hos sin mormor å morfar å de hade gått bra som vanligt. men nu håller han på å bli sjuk :/ lite feber å nyser mycket. men inte så konstigt för igår när jag skulle lämna isak på dagis så va INGA barn alls där. alla va sjuka. så isak fick följa med mig hem igen för inte ska han behöva vára helt ensam där.  men nu är de väl hans tur å bli sjuk igen. prinsen. imorgon ska pappa tobbe köpa scooter så han å lindbom åker tidigt å jag å isak bli hemma hela dagen..


nu blir de mys framför tv´n. :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

vad för kamera? kul med bilder!

2009-09-12 @ 19:25:42
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0