jobb dags.

måndag igen. helgen har gått riktigt fort. dags att börja jobba igen. idag är de 16-21. så tobbe hinner iallfall komma hem innan jag åker. :) tråkigt att man inte hinner se honom så mycket. isak å jag tog en promenad ner å handlade tidigare, isaks farmor följde med. sen gick vi med dit å fikade å käkade lunch. nu sover prinsen i vagnen på altanen. han sover verkligen jätte bra ute. :) . han är piggare idag men verkligen jätte snorig. han blir hemma imorgon med, men då får han va hos farmor för jag jobbar dag å så slipper vi ta ledigt. :) . nästa vecka drar praktiken igång. jag vet inte riktigt hur de ska gå. vill ju jobba också. men vi får se hur de löser sig.

nu ská jag plocka lite här hemma innan han vaknar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeej!Hoppas att sonen känner sig bättre nu...Jag är ledig och bara softar,hehhe...men har tvättat hela dagen.Fint väder idag...Vi ses kanske snart på jobbet....kram/angela

2009-09-14 @ 15:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0