inte de lättaste.

jobbade natt inatt, de gick bra men va hur trött som helst när jag kom hem imorse. kunde inte sova nå alls på dagen igår så inte så konstigt. å sen somnade jag imorse vid 9. vid 11 va jag tvugen att gå upp å åka till dagis, skulle vara med på isaks första vila där. madrasser sov barnen på. haha och hur tror de gick ? han sprang runt å la sig på andras barns madrasser testa skrika hur högt han kunde å skulle ha alla leksaker som lät. va bara att åka hem med han.. å än har han inte somnat. hoppas de går bättre imorgon å då ska inte jag vara med. tror dom lyckas bättre utan mig. :) . idag när tobbe slutar så tror jag att de blir en sväng å inhandla lite saker. jag måste ha ett par nya jeans. å isak lite byxor. så får se om vi orkar. :) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0