härlig dag :D

är jätte nöjd med dagen, isak å jag började dagen med att åka in till stan, åkte till barnenshus å skulle köpa ett bilgarage till isak å lite bilar. han såg en bil från filmen cars som han älskar, en lite gummibil. å den vägrade han släppa. jag visade garaget å frågade om han ville ha den, han sa bara nej nej nej å han ville bara ha cars bilen.. så han fick den också å den håller han sten hårt i fortfarande. haha. sen åkte vi vidare till maxi å handlade tårtor å sånt till kalaset. vidare till mcdonalds för lunch, väldigt uppskattat av lillprinsen :) . han fick även mumin filmen å den gillar han. :) kom mycke folk på kalaset å jätte mycke fina saker fick jag. :) när alla åkt åkte jag å tobbe in till ikea isak va hos sin farmor å farfar under tiden. vi fick med oss mycke bra saker hem. klädhängare till hallen, nya tavlor, nya kuddar till soffan, matlådor, bestik osv. .:) handlade massa gott på maxi också, käkade fläskfile i ugn å potatisgratäng. nu har vi dippat grönsaker,isak älskar det.. nu är de sängen för prinsen.

imorgon ska vi träffa pekka å jennie, sen ska jag jobba natt två nätter på mitt vanliga jobb. ska vara ledig från praktiken då. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0