äntligen

lite ledig :) . skulle inte ha jobbat idag men fick göra det ändå. isak skulle ju ändå till dagis. det hade gått jätte bra dom tycker han är super duktig å är jätte snäll. han hade sovit bra också, :) imorgon är jag ledig men måste städa å handla inför kvällen, isak ska till dagis 10-15 då följer isaks mormor med å hämtar honom han ska sova där imorgon så vill mormor se hur han har de på dagis, :) skulle behöva hitta nå å ha på mig också.
tobbe å isak är å handlar nu vi ska grilla ikväll å ha de mysigt bara.

väldans dåligt med komentarer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Slänger in en liten kommentar :) ni är en sån fin familj! Glad att jag får träffa er imorgon! Pussokram!

2009-09-10 @ 22:53:28
Postat av: Sanna

hihi ja jag är lite dålig på kommentarer men läser det gör jag:D

när får man se bilder på huset då?

2009-09-11 @ 22:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0