telefontid?

jag tycker inte om läkarmottagningen när dom man får boka telefon tider? :/ . fick en tid kvart över 10. sen är de inte säkert dom har nån tid å så.. åh :/ isaks ögon är jätte svullna å han har fortfarande kvar inflammationen. han kanske behöver ögondroppar. så lika bra att kolla, när jag ringde till dagis å sa att han blir hemma så sa dom att de va fler som hade fått det. :/ å nu ringde min pappa så jag ska åka å hämta min bror i skolan för han har fått det.. isak sov ju där igår. börjar jobba 13.30 så hoppas tobbe kan komma hem tidigare så jag slipper komma försent till praktiken.. imorgon blir tobbe hemma med vårdavsjuktbarn.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0