party. :)

hejsan, inte mycke uppdatering inte, har så mycket annat. :P har praktik hela dagarna. har nyss hämtat isak på dagis, :) imorgon får han vara ledig med farmor sin. han är såå trött han sover inte tillräckligt på nätterna. :/ han somnar vid 22 sen vaknar han iallfall 1gång på natten.. så imorgon får han  vila upp sig.
ikväll är de party för min del. blir lungt eftersom jag har praktik imorgon kl 0700. haha usch. det är iallfall med alla underbara jobbarkompisar från mitt "riktiga" jobb :) ska hem till eva-marie å ta ett glas innan vi rör oss dit vi ska. kommer bli riktigt roligt. :D ska hoppa in i duschen nu å göra mig klar sen kanske ta ett glas vin? känns lite tidigt  på dagen ? ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Min lilla Alkis Vän ;) <3

2009-10-08 @ 19:21:07
Postat av: Anonym

va roligt : ) ha så kul!

2009-10-08 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0