ny vecka.

igår va jag å isak hos mina föräldrar på dagen, käkade lunch å va ute å lekte :) vi köpte ny utelampa igår den vart skit fin. är verkligen super nöjd. skönt nu börjar allt komma iordning här hemma å man ser vad som ska köpas nytt osv.. :) så skoj å hålla på. skulle behöva kratta löv på tomten, hur mycke som helst.  men idag har jag praktik 13,30-21.30 så ska snart lämna isak på dagis, han går 11-15.30 idag. och när jag lämnat honom ska jag hem å färga håret,köpte färg igår. :) skönt å få bort utväxten igen.
ska kanske åka å kika på en vagn imorgon, är sugen på en brio race som är lite smidigare än scootern. :) så vi får se.

:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena..long time no seen...praktiserar du hela veckorna...jobbar du ngt om nätterna?Serdig ju inte på jobber...jag arbetade idag i allafall....kram

2009-10-05 @ 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0