nöjd.:)

IGår va vi in till stan å skulle köpa ny soffklädsel, men istället kom vi hem med nya utemöbler, skit fina. såna jag velat haft. så nu är jag super nöjd å det är jätte fint på altanen. :) köpte massa ljus också, älskar dom som luktar vanilj, jag köpte flera stycken så nu luktar de gott här hemma. :D tobbe å lindbom ska fixa med scootern idag. jag å isak åker ut till mina föräldrar å hälsar på och äter mat. :) kanske blir en sväng till ikea först för jag vill ha ny soffklädsel, det är behövligt. :) vi får se!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja :-) Konstigt, det är fler som blir förvånade, trodde det syntes rätt tydligt på bilden jag har och dom jag lägger upp :-S



Har ni ätit massa kanelbullar idag??

2009-10-04 @ 19:54:43
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0