jobba.

usch vilken seg dag. :/ isak va på dagis 9-12 å sen kom min mormor å lillebror å käkade lunch. dom åkte när isak skulle sova. han har nyss vaknat å både han å jag är trötta å sega. dom ringde från jobbet idag å jag ska jobba ikväll. 16-21 så sitter å försöker bli lite pigg. :) snart kommer pappa tobbe hem iallfall. Isak blir ledig imorgon eftersom jag ska vaccinera mig passa inte dagis tiden. så han får följa med. Jag är TOK nervös för att ta den där jäkla sprutan. skönt att få de gjort. åker in direkt imorgon bitti å tar den.
sen blir de som sagt ullared på torsdag :D med mamma lillebror å kanske moster? :) blir super skoj. handla lite julklappar å så. :)

nä nu ska jag göra mig klar!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul med ullared, du missar min syster som ska dit på fre=)



hoppas det går bra imorgon, men det är klart det gör det=)

kram

2009-10-27 @ 22:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0