trötta.

Här hemma är vi trötta. vi va väll uppe vid 8 imorse allihopa. barnen vaknade lite inatt men väckte inte varandra :) isak å jag åkte ner till bvc å tog vaccinet där nere. träffade jenny ellah å wilmer, vi va nog lika nervösa båda två. men det gick bra. ledsen vart han men de gick över ganska fort. vi gick till ica så isak fick köpa godis för han va duktig. :) sen även till apoteket å ladda upp med alvedon om han får feber eller ont . nu sover han middag å jag ska slänga mig i soffan med emilia å kian. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny,Ellah&Wilmer

hhaha, jag gjorde samma runda som dig. apoteket och ladda med alvedon och sen handla godis åt barnen för det var så duktiga =)

2009-11-19 @ 17:08:32
Postat av: Sanna

åh vad fin bloggen blivit..

hoppas han slipper feber eller ont lillprinsen.

2009-11-19 @ 17:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0