snö

Det snöar ute nu. kallt å blåsigt. men mysigt. isak ligger å sover middag. han har vart på dagis mellan 9-12 å då passade jag på att åka in å storhandla. så nu är de gjort. håller på å tvättar å fixar här hemma som vanligt. idag saknar jag tobbe å längtar tills han kommer hem från jobbet. vi har inte setts så mycke nu, vi jobbar om varandra å sen gör vi saker på kvällarna han träffar sina kompisar å jag mina. så ikväll ska de bli mys med en hemmakväll. fast när tobbe slutar jobbet ska han ut till mina föräldrar å sätta på vinterdäcken. dom ligger där ute. skönt att få de fixat. :) nu ska jag plocka ur diskmaskinen  .


längtar tills imorgon kväll, blir en helkväll hos emilia med jennie. en lyxkväll. godmat,vin,ansiktsmask,fotbad,massage å osv. kommer bli toppen att få umgås med bara dom 2 bästa!

Kommentarer
Postat av: Jennie

De ska bli så kul :) Värsta mysiga kvällen ;) PUSS PÅ DIG!

2009-11-04 @ 15:14:08
URL: http://jenniethomsen.blogg.se/
Postat av: marie

snöat här med så mysigt!

Svar. ja precis. man får tänka på andra som är känsligare också tex barn och unga som trotts allt drabbats mest! Skönt att nån delar mina åsikter känns som många är så fruktansvärt skeptiska och har massa felaktig fakta om det!

2009-11-04 @ 20:06:34
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Sanna

åhh låter som ni kommer få en ritkigt mysig kväll imorgon du o tjejerna,=)

2009-11-04 @ 22:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0