sämst tänder?

dagen har gått super fort, fast de kan bero på att jag sov till halv 1 efter att ha jobbat natten . isak sov hos mina föräldrar å de har gått super bra. åkte dit när jag vaknade, firade älskade pappa på farsdag :) även firat tobbes pappa idag å såklart pappa tobbe. han vart gätte glad av isaks packet :) inatt insåg jag även varför jag inte kunnat tugga på ena sidan ,de har ilat å gjort svin ont.. jag har bitit sönder ännu en tand. de sitter tandflirsor på baksidan av tanden löst. som skaver i tandköttet.. tror jag har jordens sämsta tänder. jagsom är så fruktansvärt rädd också. :/ blir att ringa tandläkaren imorgon ska byta hit till hallsta. hoppas på att dom har en tid på tisdag, jag jobbar hela dagen imorgon.
nog om mina skit tänder..

ikväll är de tv mys. finalen av ensam mamma söker. :)


Kommentarer
Postat av: Sandrah

usch så hemskt

2009-11-08 @ 19:06:54
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0