panik.

isak har fortfarande feber. :/ men han är ganska pigg ändå, :) Jag va till tandläkaren imorse. gick bra till en början, men sen fick jag nån slags panik å det gick inte att fortsätta. usch jätte läskigt att få sådär. så på måndag ska jag tillbaka å då får jag lugnande. hoppas dom kan göra klart allt då.. isak å jag ska nog åka ner en snabb sväng till affären å köpa lite gott tills helgen. dock jobbar jag ikväll men ändå. :) ska även köpa så vi kan baka idag. blir matbröd å kanske en till stats bullar. :) pepparkaksdeg har vi också hemma. får se hur mycket vi orkar.


vi älskar dig.!!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

vad fin bloggen blivit =)

2009-11-20 @ 11:13:26
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0