förkylning

jobbade hela dagen igår, delad tur. på rasten åkte jag å Jennie ut till hälla å kikade lite och åt lunch. :)
Idag har vi städat här hemma och bakat pepparkakor. :D goda å fina vart dom. till o med glasyr på. Isak sover nu å jag å tobbe har kollat på flickan som lekte med elden. åh jag älskar dom filmerna, fast dom är fruktansvärda. men bra de är dom. nu blir de att gå på bio å se nästa nån dag.
Ja är dyng förskyld å ont i halsen. usch :( hoppas de går över fort. å hoppas inte isak blir sjuk. !

sen när isak vaknar åker vi nog in till maxi å handlar, sen måste jag till apoteket.

Kommentarer
Postat av: Silje

Fin blogg :)

2009-11-29 @ 15:00:37
URL: http://sillumi.blogg.no
Postat av: emilia

har ni också blivit förkylda? Vi börjar kry apå oss nu, men hoppas vi ses snart.. missu!

2009-11-29 @ 17:34:57
Postat av: Madeleine!

Låter som att du jobbar och står i lika mycket som jag:) Skönt de!Bra med pengar blir det ju! :P hi hi .. Vi såg också flickan som leker med elden igår! Jag håller med, dem är jätte bra fast dem är lite obehagliga! :) Ha det! /madde

2009-11-29 @ 18:59:52
Postat av: Sam

De filmerna är riktigt bra! :)



*Tillfälligt har jag en frågestund på min blogg och du får gärna fråga något!*

2009-11-29 @ 19:35:20
URL: http://samwitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0