Härlig söndag :)

Känns inte alls som en söndag. dom brukar vara tråkiga och sega, men idag har vi haft en toppen dag. pappa tobbe va med krille å körde cross imorse, sen efter lunch gjorde vi oss klara å åkte till vallby friluftsmuseum med pekka å jennie, isak älskade det :) han älskar att gå å kika på allt. det bästa av allt va nog att jaga fåglarna som gick omkring där. hade även med oss fika å hade jätte mysigt där. Efter de åkte pekka å tobbe ut till mina föräldrar å tog båten och åkte å fiskade, jag å jennie tog cyklarna å barnen till affären å handlade sen upp hit igen för grilling på kvällen när tobbe å dom kom hem. nu har dom precis åkt. verkligen en toppen dag :) . Imorgon blir de stan på förmiddan med jennie å jullan å shoppa, måste ha kläder till mig å tobbe för nu är de mycke firande, Tobbes pappa fyller 50 nästa helg, den 10 juni fyller mamma 40 och den 12 juni tar min bror studenten och min pappa fyller 44år. så nu är de både kläder å skor som ska shoppas till mig å tobbe. :) Hoppas vi hittar nå fint. sen vid två tiden är de tandläkar dags med isak igen.
världens finaste prins. Jag är så sjukt stolt över han. han har blivit så stor till sättet och duktig. Du är det bästa vi har.

Bilder kommer imorgon från våran dag :) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0