Gokväll :)

dagen började med att jag och jennie drog oss in till stan med barnen, Kom in till 10 och jag hittade de vi behövde iallfall:) Till mig vart de, klänning, shorts, skor, kofta och till tobbe vart de skor och kort byxor och isak fick en jätte fin t-shirt från villervalla. :) Sen vart de lunch  å fika på stan. Stressade tillbaka till hallsta för att gå till tandläkaren med isak, gick bra där med:) . Sen åkte jag tillbaka till stan för att plugga med Emily å malin. :) och nu är jennie här å grabbarna är å fiskar som vanligt. de är dom värda. Tobbe är ledig imorgon för han jobbar på lördag, skönt å ha han hemma imorgon, då ska vi in till stan jag ska klippa mig och fixa ögonbrynen, sen på kvällen hoppas jag att jennie fixar mina naglar :D. blir toppen..
ska vara social med jennie nu.

Du är bäst gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0