Godmorgon ,

Sovmorgon idag fick jag, tobbe gick upp med Isak å jag vaknade kl 10 :) jätte skönt. Hade en super bra kväll igår Satt på altanen hela kvällen, och grillade å drack vin å så, tobbe å pekka tog sig några öl. Krille å ankas kikade förbi en sväng också .Isak sov hela tiden, min prins <3. Nu har jag nyss lagt isak igen och jag ska hoppa in i duschen, sen blir de hälla en sävng, sugen på lite shopping :p . får se isak behöver t-shirtar, och tobbe med. .  blir mys här med pekka å jennie ikväll igen, :) .


Kommentarer
Postat av: jennie

Tack för en toppen kväll igår :)<3 ser fram emot en ny ikväll :)

2009-05-16 @ 12:14:56
URL: http://jenniethomsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0