:)

idag vaknade vi tidigt fast isak sov borta, tobbes telefon ringe. :/ så nån sovmorgon blev det inte. men låg i sängen å drog mig länge. sen åkte vi direkt ut till mamma och pappa där isak sov :) . hade gått jätte bra med honom, och han älskar verkligen att vara där ute, gå å skrota å plocka sten å allt. kom nyss hem, va tänkt att vi skulle grilla men blev inte så så tobbe åkte iväg med krille å ankas å skulle lägga i deras båt å sen fiska. Så nu blev jag och isak ensamma. men vi ska åka ut till mamma och pappa igen å grilla med dom. :)  så ska snart ta å göra oss klara. väldigt åkande men så får de vara ibland. imorgon ska jag å isak ut dit igen, då ska vi till Tunapark med isaks mormor :) skoj. Nä nu ska jag fixa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0