Bra dag :)

Hade tid kl 10 hos frisören, fixade ögonbrynen först, jätte nöjd. sen visade de sig att min gamla kompis va frisör på aqva där jag klippte mig :) å nöjd vart jag så blir att forstätta gå hos henne :) .Vart kort som förra gången, nu blir de blonda slingor å sen får de vara bra. Jennie å Julia är här eller nu är jennie å kör hennes bror men jullan är kvar å jennie kommer snart tillbaka, Hittade jätte söta kläder till julia idag på stan, så jag och tobbe kunde ju inte låta bli att köpa dom. :) tobbe köpte lite fiksegrejer men sen vart de inge mer, ikväll ska jennie fixa mina naglar tror jag :) . vi bor fortfarande uppe hos tobbes föräldrar, älskar att bo i hus, dom kommer antagligen hem på fredag :) . imorgon är de skola som gäller för min del. Sen på kvällen ska jag å jenine på bio, män som hatar kvinnor.  blir mys. Tobbe är ju iallfall ledig på torsdag får se vad vi gör då.


Kommentarer
Postat av: Sanna

vilken härlig bild på Isak o pappa:)

kul att du blev nöjd med håret också,trodde man skulle få se en bild på nya frillan?:)

2009-05-19 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0