trött.

Usch vilken jobbig dag. piggnar aldrig till. jobbade till kl  1300 sen åkte jag ut till mamma å pappa å hämtade isak :)hade gått så bra så.. nu ligger han å sover för han hade bara sovit 20min på dagen. så han får sova lite nu, för sen ska vi i väg på kalas. sen blir de bara lungt. imorgon jobbar jag 16-21. får se vad vi gör på dagen :) har ringt å ändrat om isaks dagis. han stog i kö tills i januari, men nu har vi ändrat tills agusti, för jag jobbar så mycke å de blir bara krångel å försöka fixa barnvakt, sen har jag ganska lång praktik i september. de lät som om han skulle få plats, dock inte på de dagiset vi ville helst, men vi får se de här verkar bra också :) . mammas stora kille. <3 nä nu ska de städas här hemma sen blir de kalas. :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0