tandvärk.

usch har sån fruktansvärd tandvärk. det värsta jag varit med om, blir att ringa tandläkaren imorgon om det inte blir bättre, usch å jag är livrädd för att gå till tandläkaren. det är en stor skräck för mig. men måste man så måste man. imorse vid 8tiden kom pappa å hämtade mig å isak, vi åkte till ica å handlade massa frallor å annat gott till frukost. åkte hem till dom å mamma hade dukat frukost ute. riktigt skönt å mysigt va det. efter de åkte jag till skolan å isak va kvar där. men fyllde bara i ett papper så de gick fort. sen åt vi lunch när jag kom tillbaka å sen åkte alla vi in till stan å handlade, å isak fick även lite kläder. :) sen har vi vart där ute hela dagen jag å isak. super mysigt. men tandvärken försör allt. usch inte alls på humör :/ alvedon hjälper inte ett skit.

fulare människa finns inte.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Fy fan för tandvärk :/ jag måste också ringa tandläkare för jag har inte vart hos dem på flera år.. är skiträdd!

2009-07-13 @ 19:37:20
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: jennie

Gumman! Tänker så på er..Allt löser sig nog ska du se :) Tanden kmr också blir bra snart :)<3

2009-07-13 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0