sova?

Kom hem från tobbes föräldrar vid 9, försökte lägga isak men nej de gick inte alls. han vill inte alls sova på kvällarna han är pigg. funderar på att testa att han inte sover på dagen. han har precis somnat å de är på tok för sent. å med tanke på att han ska börja på dagis. får testa å se.. imorgon jobbar tobbe på förmiddagen så då kommer mamma å pappa å hämtar mig å isak så är vi där ute å leker :D jag börjar jobba kl 16.00. usch blir inte mycke tid för tobbe ihelgen. på söndag jobbar jag också hela dagen. sen är de ny vecka igen å då jobbar vi båda :/ å veckan efter de v 30 börjar jag jobba på mitt schema. jaja får se hur de löser sig med barnvakt. de ska nog gå :) nä nu ska jag ringa emily sen är de sängen.

sluta bry dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0