söndag. :)

igår kväll beställde vi mat från latorre och hade mysigt här hemma jag tobbe å isak. sen skulle vi kika på film å ta det lungt. men vid 8tiden va vi rastlösa å isak va pigg så då drog vi oss in till stan å kika på powermet. isak älskade verkligen å kolla på alla  bilar han satt i vagenen å vinkade å dansade till all musik. vi åkte hem vid 22 tiden tror jag. :) idag fick vi sovmorgon till halv 11. det händer inte ofta kan jag säga. han vaknade vid halv 8 å fick välling., sen somnade vi alla om å vaknade sent. skönt :D sen har vi hälsat på tobbes föräldrar också. å nu har vi städat å jag har klippt tobbe precis. :) emilia å kian kommer om en stund:D dom stannar i natt så vi kan leka ikväll å ha kul :D. imorgon och resten av veckan består av jobb. jag är endast ledig på fredag. :/ men bra att jag får jobba. :)  imorgon jobbar jag kväll iallfall =) . hoppas på att jennie kommer en sväng ikväll också. saknar er hur mycke som helst, <3 Tobbe ska iväg å leka ute hos fille ikväll med massa andra killar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0