jobb jobb jobb

jag är inte van att jobba, från att ha vart mammaledig,de är jag fortfarande men jobbar en hel del. men jag tycker de är jätte kul å jobba, trivs super bra där å tycker jätte bra om arbetskamraterna :) men de vart mycke på  en gång men de är så ibland :) jobbat 16-21 idag innan de va vi hos mamma å pappa tobbe har hjälpt pappa med massa ved så har vi ätit massa gott å jag tog med tvätt hem till mamma så vi har tvättat :) skönt. isak sov nu när jag kom hem, saknar han. jobbar imorgon 7.30-16.00 sen direkt hem till emily å plugga en stund. kommer sakna ihjäl mig efter prisen. men på måndag är jag ledig :) tisdag är de skolan då ska isak va hos sin mormor å morfar.sen är de jobb ons,tors,fredag. å på lördag fyller bästatse jennie 20 ;) då blir de vin å fira. nä nu ska jag kika på tv sen sova ska ju trotts allt upp imorgon. tobbe ska till huset imorgon blir en liten besikting :)  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0