Hemma .

Nu är vi hemma igen, hade skoj hos emilia å kian men barnen va väl inte på sitt bästa humör :P massa kort blev de med emilias nya kamera hon får skicka dom sen :) . efter vi vart där åkte vi ut till mamma å pappa å hämtade min brors bil igen eftersom både jag å tobbe jobbar i veckan så måste vi ju ha två bilar.. imorgon jobbar jag 13-21 å innan de åker jag å isak in till stan å handlar mat. :) emilia å kian följer med. nä nu blir de tv mys. har precis lagt isak å de blev tyst direkt iallfall :) .

Kommentarer
Postat av: emilia

jag fick visst lite sovmorgon idag, vaknade runt 11 tiden :P hoppas handligen gick bra och inte blev alltför dyr ;) haha.. see you soon<3

2009-07-20 @ 13:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0