fredag :D

skönt med fredag idag. blev jobb ändå för isak har bara haft pyttelite feber å de märks inte ens på han .så han har vart hos gammelmormor tills pappa tobbe hämtade honom. nu har han gått på semster 4veckor :D.  super skönt. ikväll blir de en lugn hemmakväll . jag å isak har precis vart ner å handlat. blir taccos ikväll å chips å dipp framför tv´n. :) . imorgon får vi se om vi åker in till stan.behöver ha nått att ha på mig imorgon, då är de fest :D. isak ska sova hos sin mormor å morfar. sen tänker jag inte ha barnvakt på ett bra tag. :) men han älskar ju att vara där ute så de är toppen. nu ska vi börja med maten å vänta på pappa tobbe som har vart hos mina föräldrar en sväng.

ha en bra kvälll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0