stress

Den här julen har jag kännt mig stressad? . har jobbat ganska mycket å stor släkt att köpa julklappar till. blir bara svårare å svårar :/
jobbade 7,30-16,00 idag å på jobbet hade vi mysig jul lunch :) Sen när jag slutat hämtade jag upp emilia å vi drog oss ner på stan för att inhandla de absolut sista. haha fyfan vilken stress. Nu har jag slagit in alla julklappar, skönt. Vi spelar bingolotto här hemma:P uppesittarkväll. Isak sover å jag saknar honom. träffat han ca 10minuter idag :/ ska bli så roligt med julafton å han kommer bli överlycklig av alla paket:)

GOD JUL!!




Kommentarer
Postat av: Sandrah

söt tomte

2009-12-28 @ 16:15:31
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0