Ny dator :)

Idag har jag jobbat, 8-13 isak va hos sin mormor under tiden :) skönt med korta turer. Efter de åkte vi hem hit å isak sov middag, sen direkt när han vaknat gick vi till tobbes morbror som fyllde år. dom bor grannar med oss, skönt att de är nära:)
Åkte in till stan nu på kvällen, skulle köpa ny vinterjacka till mig, men hittade ingen alls. :/ får fortsätta leta. .
Åkte å kikade på ny dator eftersom den andra har gett upp. Hittade en jätte bra så vi köpte den :) skönt med en helt ny fungerande dator: )

Nu är jag ledig ända tills på lördag om de inte dyker upp nått innan :) super skönt. Imorgon ska vi städa å tvätta här hemma,  och vi hoppas även på att träffa emilia å kian.

 

godnatt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, lustigt att du skrev just om ny dator. Sitter här och funderar på vad min dator pysslar med. Den ryter åt mig :P Den låter konstigt. Vem skulle inte vilja ha en helt ny dator + skärm. Jag!

2009-12-29 @ 00:37:15
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0