Lördag :)

Kvällen igår vart lyckad. Pekka å jennie kom hit vid 6 tiden och vi satt här till 10 riktigt roligt hade vi.
Sen hamnade vi på en trappa, haha ja tok mycket folk vart det men kvällen slutade ganska tidigt för mig å tobbe. Vi drog hem vid 1 tiden. somna direkt super trötta va vi. Sen idag på förmiddagen kom mamma å pappa hit med isak å fikade . Vi drog oss vidare in till stan å lämnade tillbaka en julklapp och storhandlade på willys. massor av mat vart det , skönt att ha gjort det =)
Tobbe å lindbom har åkt skoter nu på kvällen och jag å isak åkte hem en sväng till kattis å alex.
Sen när vi kom hem vart de taccos. Nu har isak precis somnat å tobbe skruvar ihop våra nya nattduksbord :)
jag ska ta å färga håret jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0