bvc å jobb.

Idag vart isak hemma från dagis, vi fick tid på bvc kl 1, för att kolla så han inte går ner i vikt.. han är ju redan ganska liten å har precis börjat följa kurvan så de vore jobbigt om han går ner.. han äter ingen mat överhuvudtaget. :/ knappt ens välling..så nu är de dags att ta tag i det. är fruktansvärt frustrerande iallfall..
Isak å jag tog pulkan å gick till hans farmor å fikade på förmiddagen. han tyckte de va jätte skoj å åka pulka:)

Å inatt ska jag ut å jobba. 20,30-07,30. sen är jag ledig en natt sen kommer jag jobba 3 nätter i sträck..
jag kommer verkligen ha svårt att vända dygnen men de brukar gå bra att jobba natt för mig. Jag trivs faktiskt bra att jobba natt.. men när man är inne på 3natten så är man Helt slut. men jätte glad att jag får jobba. :)

isak sover nu så ska fixa lunch sen åka till bvc.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur gick det?

2009-12-15 @ 15:41:21
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0