Sovmorgon

Isak har sovit i sin säng hela natten, från kl sju igår kväll tills halv 9 imorse sov han. riktigt skönt :) Fick väcka han för at han skulle till dagis kl 9.
Det snöar massor fortfarande, helt sjukt va snö det är. det gick knappt att köra imorse. känns inge roligt att åka in till stan sen och sen hem ikväll :/ men då kanske dom hunnit ploga lite bättre!
Ska även ha med Tobbes föräldrars hund, han jag jobbar hos älskar hundar och deras hund är super snäll å glad så han ville att jag skulle ta med den :) blir skoj det!

Imorgon är de fredag också, då jobbar jag 7.15-14.00 sen är jag långledig lördag,söndag och måndag :D
Härligt.

Dags att köra igång en tvättmaskin sen blire duschen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad söt du är :) Tack!

2010-02-04 @ 10:55:14
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/
Postat av: jenny

E 18 var helt okey ayy köra på i morse vid åtta tiden. hoppas den är lika bra när du ska åka där.

2010-02-04 @ 14:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0