Shopping eller bad?

Tidig morgon imorse, isak va på dagis vid tjugo i sju! men han va på bra humör så de va bra det! Jag jobbade till kl 2 sen hämtade jag hem världens grinigaste och trottsigaste unge från dagis, humöret höll alltså inte i sig från imorse;) men hem kom vi å då kom isaks farmor hit å drack kaffe å lika tjurig mot henne va han! tråkigt. men men den åldern. Nu har jag precis lagt han, verkligen super trött. han sa sova säng flera ggr så då fick han väl lägga sig då.  :)
Imorgon är vi lediga han och jag! å jag kan inte bestämma mig om vi ska ta en shoppingtur, eller en bad dag i eskilstuna på badpalatset ? det sista lockar ju såklart isak mer, så de lutar nog åt det. :) ska fundera klart på saken! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0